Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

I Love The 90's : A Tribute To Dance Music from 1991 to 1995 - Part 4



Top Dance Hits 1994


1.      Ace Of Base – The Sign


2.      Atlantic Ocean – Waterfall


3.      Capella – U Got 2 Know


4.      Capella – U Got To Let The Music


5.      Charles Shaw – I’m Feeling


6.      Corona – Rhythm Of The Night


7.      Culture Beat – Anything



8.      Ice MC – Think About The Way


9.      Ini Kamoze – Here Comes The Hotstepper


10.  Masterboy – Feel The Heat Of The Night


11.  Masterboy – I Got To Give It Up


12.  Maxx – No More


13.  Maxx – Getaway


14.  Playhitty – The Summer Is Magic


15.  Real McCoy – Another Night


16.  Real McCoy – Automatic Lover


17.  Rednex – Cotton Eyed Joe


18.  Reel 2 Real – I Got To Move It


19.  Robin S. – Back It Up


20.  Whigfield – Saturday Night



p.s. Αθάνατο χορευτικό... Πλαστικές κινήσεις !











2 σχόλια:

  1. Ανεπαναληπτες στιγμές...Μου θυμίζεις τόσο δυνατά συναισθήματα μιας αθώας εφηβείας...I fly back to my childhood!
    Μπράβο για την επιλογή των τραγουδιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ Ολγάκι για τα καλά σου λόγια. Αυτός άλλωστε ήταν κι ο σκοπός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή